Fout

[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but thema_expressie2020 is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.
[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but thema_straatfoto is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.
[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but thema_handen is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.
[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but thema_schaduw2 is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.

Fototentoonstelling 2021Affiche2021 2 A4

Beste bezoeker

We danken u voor het bezoek dat u bracht aan ons voorbije fotosalon van 23 en 24 oktober.

Wij hopen dat u genoot van de foto’s en hopen u volgend jaar opnieuw te begroeten.

Met dank aan onze sponsors.

Het bestuur en de leden van Fotoclub Ronse.

Het thema van de fototentoonstelling was "Abstract".

Affiche13 11 2020 lijn websiteDigitale fototentoonstelling 2020

Traditiegetrouw organiseert onze vereniging in het najaar haar tentoonstelling.

De COVID-19 epidemie gooide evenwel roet in het eten.

Om toch de foto’s van onze leden aan het publiek te kunnen tonen, heeft de fotoclub besloten de tentoonstelling digitaal te houden.

Het thema van de fototentoonstelling was "Expressie".

{gallery}thema_expressie2020{/gallery}

Jaarlijkse foto - expo op 11 - 12 - 13 oktober 2019.

affiche2019

Beste bezoeker,

We willen u danken voor het bezoek dat u bracht aan ons voorbije fotosalon van 11, 12 en 13 oktober.

We leren uit de gekregen commentaren, waarvoor dank, en hopen dat u genoten hebt bij het bekijken van de foto’s.

Daarom hopen we u volgend jaar terug te mogen begroeten.

Kijk regelmatig naar onze website waar we de laatste info geven over de fototentoonstemming van 2020.

Het bestuur en de leden van Fotoclub Ronse.

Het thema van de fototentoonstelling was "Straatfotografie".

Hierbij de beelden van onze leden

{gallery}thema_straatfoto{/gallery}

Enkele sfeerbeelden (met dank aan Dany Decubber)

Jaarlijkse foto - expo op 26 - 27 - 28 oktober 2018.

Beste bezoeker,

Affiche 2018We willen u danken voor het bezoek dat u bracht aan ons voorbije fotosalon van 26, 27 en 28 oktober.

Daarom hopen we u volgend jaar terug te mogen begroeten.

Kijk regelmatig naar onze website waar we de laatste info geven over de fototentoonstemming van 2019

Het bestuur en de leden van Fotoclub Ronse.

De thema's van de fototentoonstelling waren "Handen" en "Schaduw"..

Hierbij de beelden van onze leden

Thema Handen

{gallery}thema_handen{/gallery}

Thema Schaduw

{gallery}thema_schaduw2{/gallery}

Enkele sfeerbeelden van de tentoonstelling (foto's Anneke Kestelijn)

.

Jaarlijkse foto - expo op 13 - 14 - 15 oktober 2017.

affiche2019

Beste bezoeker,

Dank voor uw bezoek aan onze voorbije fototentoonstelling van 13, 14 en 15 oktober.

Wij hopen u dit jaar opnieuw te mogen verwelkomen.

Kijk regelmatig naar onze website waar we de laatste info geven over de fototentoonstelling van 2018.

Het bestuur en de leden van Fotoclub Ronse.

Naar aanleiding van het 50-jarig bestaan van Fotoclub Ronse werd als thema "50 mm zwart-wit" gekozen.

Enkele sfeerbeelden met dank aan Anneke Kestelijn en Dany Decubber